Svar på tal

Svar: Ja han dyker i sprången. Jo han hoppas regelbundet iaf på våren och hösten. Jo det är klart att han har muskler! :P Jag klättrar med honom och man ser verkligen hans muskler.
Det som händer är att han tar väldigt stora språng och då dyker han efter hindret. Men han har blivit bättre på det och jag och han har jobbat ihop oss. Så jag vet hur jag ska göra. Sen när man hoppar studsen så tar han VÄLDIGT stora galoppsprång eftersom han blir sååå pigg, så då kommer han nära på hindret och dyker efter. Sen är han en ganska svår ponny att rida också.
©Jane

Kommentarer
Postat av: Ebba ❤

Om det där är att dyka vafan gjorde Tink då ? :P <3

2012-05-11 @ 12:59:09
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Asså det va inte ja som skrev den kommentaren :P Utan en annan sandra om du inte förstod!

2012-05-11 @ 15:52:19
Postat av: Sara

Haha, Terry e så söt när han hoppar, han tycker det är så kul och försöker verkligem så han hoppar så högrt att han dyker typ jättemycket! <3

2012-05-11 @ 23:24:47
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0