Tisdag

Hallö! Nu är jag på väg till skolan och då måste man så klart blogga! Men eftersom det är mobilbloggning så kommer det ingen bild. Men jag tänkte berätta lite om ridlektionen igår. Jag hade Terry och vi red ett riktigt dressyr pass! Vi tränade på sitsen och formen. Sen gjorde vi lite skänkelvikningar också, då gick det jättedåligt! Jag och Terry måste verkligen träna på skänkelvikningarna! Men innan det red vi på en volt och då sa ulrika att jag skulle göra lite små övergångar mellan skritt och trav. Det gick väldigt bra! För då började han jobba med sina bakben och började söka sig neråt själv. Så det är jag väldigt nöjd med. Sen är jag nöjd över att det går bättre och bättre att rida utan martingal. Igår red jag utan och det gick väldigt bra utan! Idag blir det skola fört med nationella prov i engelska och sånt kuligt... Men när jag kommer hem ska jag först plugga sen ska jag försöka hinna med att ut och springa också. Eller jag får se om det blir springa, det kanske blir mer powerwalk för jag har äckligt med träningsvärk frå igår på jumpan då jag sprang typ 4,8 km. Men vi hörs senare!//Elvira

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; tror inte jag ska va med på shettisagilityn faktiskt... Känns så konstigt om jag ska va med nån annan på Fenix, och det är INTE jag som är fodervärden... Ush och fy va tråkigt :*( men jag kommer nog va där och fota oh heja iaf, ska göh en annan KALASROLIG grej den dagen också :D aa ska vara med... Fast inte med Sisco ;D

2012-05-08 @ 20:05:51
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0