Vänskap

Vänskap... Hmm smaka på ordet. Hur tycker du det smakar?
Jag tycker att vänskap är en av de VIKTIGASTE sakerna i HELA universum. Det behöver inte vara vänskap till en kompis, det kan vara vänskap till sin förälder, sitt husdjur eller en kompis. Sen är det olika från olika personer. Vissa har SJUKT lätt för att få massor med kompisar, men man måste ändå ge ALLA en chans.
Förut var jag lite blyg... Haha skumt det låter eller hur! Men det är mina kompisar och hästarna som har gett mig mitt självförtroende. Jag har växt SJUKT mycket sen jag blev fodervärd på Terry! Han har verkligen fått mig att må bra och att komma över Falko lite mer...♥
Jag har många olika kompisar, det känns som jag kan prata med dem om olika saker. Med vissa hästar, vissa kärlek, vissa kompisar och med några få kan jag prata med om ALLT. Men den som jag ÄR säker att han inte för vidare något är Terry. Han är min allra allra ALLRA BÄSTAVÄN! Sen kommer Klara!♥ Och sen fylls det bara på med UNDERBARA personer!
För att gå vidare i det här ämnet så tycker jag det är SJUKT töntigt när alla på med att en kille och en tjej inte kan vara väldigt bra kompisar. Jag var jättebra kompis med en kille för ett tag sen och det förstörde alla med att säga att vi var kära och blablabla! Det är LÅGT! Det är bara TÖNTIGT! Man ska få vara kompis med VEM som helst!
Så vad tycker ni om det här ämnet? Vad tycker ni om vänskap?



©Sara på båda bilderna!
Puss på er mina fina kompisar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vänskap e den bästa skapen? HAHAHA XD

2012-05-11 @ 23:27:19
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0