Godmorgon!

 
Hej! Nu sitter jag i soffan och ska gå till tåget om ungefär 14 min. Haha Dagen börjas med orienteringsförmiddag. Åh så kuul! ... (Eller inte). Fast jag orienterar med sandra och det är ju bra i alla fall! Aja sen ska man fixa de sista timmarna i skolan och sen dra direkt till stallet. Där rider jag nog ut med någon rolig person. Sen hem och fredagsmys.
Uppdateringen kommer nog inte vara på topp den här helgen från min sida. För jag ska gå på kurs Lördag-Söndag. Jag och Jane ska gå FULK (Förberedande ungdoms ledar kurs). Men jag kanske kan göra lite tidsinställda. :)
Nu ska jag fixa klart mig så vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Om du om ni inte redan är med så kan ni vara med i min tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0