Jobbig ridtur

Igår red jag ut på Terry, jag red till vänster och tänkte att jag skulle jobba honom på en volt typ nedanför busbackan där travbanan är. Och det var heelt fel beslut. Redan från början var han jobbig och bara ville hem. Sen när jag började jobba var han helt ok i början, ganska mjuk faktiskt. Tränade på att ställa och så. Sen när jag bytte varv så blev han jättejobbig och ville verkligen inte. Han ville inte ställa inått och inte gör någonting typ. Sen när jag red hem så travade jag lite och då så typ ville han sticka upp för en backe. Jag fick ju stopp direkt men ändå, han var jobbig. Sen typ trippade han fram och kicka mot en buske och typ hoppa till för allting. 
.
Men jag tror faktiskt att det var en sådan här ridtur vi behövde. För att vi ska kunna går framåt ännu mer i utvecklingen. Men det är är klart att det är la jobbigt!
Aja nästa gång går det bättre!
 
Älskar dig busponny!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, bus Terry ;) ♥

2012-09-29 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0