Svar:

 
Isa 
Ska du vara med på klubbdressyren? vilken klass isf? :) 
Svar: Ja det ska jag. :) Jag vet inte riktigt men det brukar väl typ vara en LD och en LC. Och isåfalla ska jag vara med i LD:n.
 
 
 
Varför bloggar inte Klara? :) <3
Svar: Jag vet inte? :P <3
 
Bästa minne med terry? 
värsta minne med terry? 
det läskigaste som hänt dig? 
Svar: Jag vet inte riktigt, har så många bra! ;) Men det ett är väl från i söndags då vi kom tvåa i terrängtävlingen.
Vet inte riktigt, har inte direkt något värsta.
Oj, inom hästar? Isåfall tycker jag det var riktigt läskigt när jag ramlade av Falko en gång. Det var ingen bra upplevelse, för det var ganska hårt fall och i staket och i hög fart. :/ Men saknar falko! <3
Ida 
Hejsan! 

1. Hur länge har ni varit fodervärdar? 
2. Har ni något mål med bloggen? Isånna fall vad? 
3. Använder ni smink? 
4. Vilka är era bästa kompisar? 
5. Favoritfärger? 
6.Mål inom ridningen? 

Bra blogg ni har:) Titta gärna in på mn och lämna en kommentar eller två: www.diddiy.blogg.se 
Svar: Hej! Jag har varit på Terry i över ett år och sen var jag ju på Max innan och då var jag det i typ ett, två år. Minns inte riktigt. 
Nää, eller asso inte direkt.
Nä, eller asso inte direkt till vardags. Kanske ibland att amn tar på lite maskara eller nåt. Men inte riktigt så att jag sminkar mig mycket. ;)
Klara, Sara, Ebba och många fler!♥
Röööd!
Utvecklas med Terry. Och komma så långt vi kan. Lägger inte ut alla mål med Terry.
 
Tack! Ja det är klart jag kollar in på din blogg! :)
.
Tack för alla frågor! :D
 
 Har ingen bild med mig och ebba<3
 

Kommentarer
Postat av: Sara

TAGGA dressyrtävling :DDD Puss på dej Elvis <3

2012-09-13 @ 21:16:23
URL: http://ccanter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0