Lusselelle Lusselelle 23 dagar före jul!



©Elvira & Klara - åååh, vill tillbaka! vi har alltid så otroligt mysigt på fredagkvällarna!

Hejhej, förlåt för dålig uppdatering på mitt håll. Jag har varit väldigt lat. Men jag tror också att det är på grund av allt julstök, 3 timmars luciaträning om dagen, försenade bussar, iskalla dagar, kalender... Jepp, det blir väldigt mycket. Och det gör ju allt extra jobbigt nu när vi ska sjunga så mycket, och ha riktiga ljus. Roligt, men läskigt.. Loxom tänk om man svimmar inför 1500 människor? Men allt är så mysigt endå, alla är glada, börjar baka lussebullar och pepparkakor, sjunger julsånger mm.
Ååååh, vet ni? Min julkalender består av trisslotter, då varje morgon får man skrapa en lott, och det är ungefär en miljon kronor i varje....:D

Och TV-julkalendern, den var ju också helt underbar. Jag tror det kommer bli den bästa hitils !

Ja, som sagt har det blivit lite kämpigt igen med bloggandet, men nu har ju Elvira i alla fall börjat fixa till det och så har Isa gästbloggat, hon bloggar så bra! :)
Läs hennes blogg HÄR

Och snart är det julpyntning i stallet som Elvira sa, myspys! ♥

Vet ni vad, jag BOMBAR med inlägg i morgon, jag vet att jag har sagt det förut, men nu talar jag sanning. :) Om jag inte gör det så gör jag längsta inlägget någonsin om hur man kan andvända ett NOSLUDD....xd

Dehär blev faktiskt ett ganska långt inlägg! :D

Och nu är det dax och fixa jultema! :) Ellerhur, kommentera vad du tycker!

Q ; vad tycker du om den nya julkalendern på TV?







Kommentarer
Postat av: elicia

Gör ett besök hon oss och säg din mening om ponnytävlingar:)

2011-12-02 @ 10:24:29
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0